Alimente vegetale pentru un corp sculptat

home » articole » Alimente vegetale pentru un corp sculptat

Alimente vegetale pentru un corp sculptat

Crezi ca daca muncesti din greu intr-o sala de sport este suficient pentru a obtine un corp de invidiat? Gandeste-te din nou.


Nu conteaza cat de multe exercitii fizice faci pe zi, fara o dieta adecvata nu vei obtine rezultate bune. Cei care muncesc din greu in incercarea de a obtine masa musculara trebuie sa manance trei mese si o gustare intre fiecare masa. La inceput este foarte probabil ca greutatea ta sa nu se schimbe, dar procentul de grasime din corpul tau se va reduce semnificativ.

 

Pentru a realiza acest lucru, exista nu doar exercitii fizice speciale sau alimente de origine animala, dar si alimentele vegetale care contribuie la pierderea grasimii si cresterea volumului muscular.

 

Esti in cautarea celui mai bun plan pentru dieta ta de a reduce grasimea si pentru a creste masa musculara mai repede si mai eficient? Include carbohidratii in dieta ta.

 

Aceasta nu inseamna ca trebuie sa mananci cartofi prajiti, pizza, paste sau covrigi.. Exista cateva alimente vegetale care te vor ajuta sa ai un corp sculptat si care sunt foarte sanatoase pentru organism.

 

Cerealele integrale. In cadrul acestui grup, puteti alege ovaz, germeni de grau, orez brun, paste integrale, seminte de in. Aceste alimente vor asigura suficienta energie pentru a va face exercitiile fizice si pentru a metaboliza nutrientii de care organismul tau are nevoie pentru a forma masa musculara, cum ar fi aminoacizii. Boabele sunt surse importante de multi nutrienti, inclusiv fibre, vitaminele B (tiamina, riboflavina, niacina si acid folic) si minerale (fier, magneziu si seleniu). Persoanele care mananca cereale integrale, ca parte a unei alimentatii sanatoase, au un risc redus de anumite boli cronice.

 

Fibrele alimentare din cerealele integrale, ca parte a unui regim alimentar sanatos, ajuta la reducerea nivelului de colesterol din sange si poate reduce riscul de boli de inima. Fibra este importanta pentru functia intestinala sanatoasa si ajuta la reducerea constipatiei. Alimentele bogate in fibre, cum ar fi cerealele integrale ajuta la o deplina satietate cu mai putine calorii si contribuie la mentinerea greutatii.

Vitaminele B ajuta organismul prin eliberarea energiei din proteine, grasimi si carbohidrati. Fierul este folosit pentru a transporta oxigenul in sange. Magneziul este un mineral folosit in construirea oaselor si eliberarea de energie in muschi. Seleniul este important pentru un sistem imunitar sanatos.

 

 

Leguminoasele. Aceste alimente (linte, naut, fasole, mazare) sunt bogate in proteine ​​vegetale si fibre, ambele substante naturale, importante atat pentru a mari volumul muscular, cat si pentru pierderea grasimii. Sunt bogate in vitamine si minerale (acid folic, tiamina, magneziu, fier si potasiu). Consumul de leguminoase poate reduce colesterolul din sange, o cauza principala a bolilor de inima.

Ca o sursa excelenta de carbohidrati complecsi, proteine ​​si fibre, leguminoasele sunt un aliment extrem de satios.
 Leguminoasele sunt uneori numite "carnea oamenilor saraci", pentru ca ele sunt o sursa ieftina de proteina ​​vegetala de calitate. Ele sunt cu adevarat un substitut ideal al carnii, insa profilurile de vitamine si minerale din leguminoase si carne sunt comparabile. In timp ce carnea este o sursa de colesterol si grasimi saturate, leguminoase sunt alimente care contin grasimi nesaturate.

 


Nucile.
 Nuci, alune si migdale, caju, fistic, sunt un ideal care va da energie si va ajuta sa va definiti masa musculara in detrimentul suplimentului de grasime. In plus, ele contin proteine, fibre, vitamine, precum si antioxidanti care ajuta la protejarea corpului vostru de daunele celulare care contribuie la bolile de inima, cancer si imbatranirea prematura. Nucile sunt, de asemenea, cele mai bogate in acizi omega-3 grasi, care lupta impotriva inflematiei. Sunt o modalitate foarte buna de a obtine in special grasimi nesaturate sanatoase.


Fructe si legume crude.
 Fructele si legumele va furnizeaza elemente nutritive de calitate, precum si protectia antioxidanta pentru mentinerea sistemului imunitar puternic. Fructele proaspete sunt ideale pentru ca ofera organismului energie rapid, iar prin intermediul lor se pot obtine vitamine si minerale de care muschiul are nevoie sa creasca si sa se dezvolte. Legumele au o multime de antioxidanti naturali, esentiale pentru a forma masa musculara.

 

Aceste alimente completeaza dieta ta pentru cresterea masei musculare.

 

Image courtesy of xedos4 at FreeDigitalPhotos.net



> inapoi la articole
Ciprian Tiberiu Popa

Ciprian Tiberiu Popa

Antrenor fitness

Mihai Tica

Mihai Tica

Antrenor fitness

George Nistorescu

George Nistorescu

Antrenor fitness

Alexandru Manole

Alexandru Manole

Antrenor fitness

Mihai Cuc

Mihai Cuc

Antrenor fitness

Silviu Munteanu

Silviu Munteanu

Antrenor fitness

Alecu Silviu

Alecu Silviu

Antrenor fitness

Oxana Mosescu

Oxana Mosescu

Antrenor fitness

Serban Alexandru

Serban Alexandru

Antrenor fitness

Ifrim Corina

Ifrim Corina

Antrenor fitness

Dana Mohor

Dana Mohor

Antrenor fitness